حسین یا مظلوم...

دبیرستان نمونه دولتی شایسته کلاس 7/1

یا ابا عبدالله

حسین یا مظلوم...

دانش آموزان کلاس پایه هفتم
دبیرستان نمونه دولتی شایسته کلاس 7/1 یا ابا عبدالله

حسین یا مظلوم...

آقای من...   مولای من، ای بهترین، آوای من

یانعم الامیر؛عشقت،به همه آبرو داده حسین جان

یانعم الامیر ؛ خاکت ، به همه آرزو داده حسین جان

یانعم الامیر؛راهت،به همه سمت و سو داده حسین جان

 

حسین...

با چه گناهی کشتنت...

مونده رو خاکا بدنت...

حتی گذر نکردن از ...

یوسف من پیرُهنت...

 

اباعبدالله...

سلام ای آقای مهربونم...

الحمدالله، سیاه پوشیدم تو روضتونم

الحمدالله، دارم براتون روضه میخونم

 

اگر کشتند چرا آبت ندادند

تورا زان در نایابت ندادند

اگر کشتند چرا خاکت نکردند

کفن بر جسم صد چاکت نکردند

 

حسین یا مظلوم ...

حسین یا مظلوم ...


نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت20:58---15 آبان 1395
خیلی قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: شعر حسینی

تاريخ : جمعه 30 مهر 1395 | 23:15 | نویسنده : ساجده قبادی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.